camp life - Reisverslag uit Pennsylvania Camp (historical), Verenigde Staten van Manon Wintjes - WaarBenJij.nu camp life - Reisverslag uit Pennsylvania Camp (historical), Verenigde Staten van Manon Wintjes - WaarBenJij.nu

camp life

Door: Manon Wintjes

Blijf op de hoogte en volg Manon

06 Juli 2014 | Verenigde Staten, Pennsylvania Camp (historical)

Het is vandaag de vijfde van juli. Dat betekent dat gisteren een nationale feestdag was hier in Amerika de 4th of july. Ik vierde het samen met MD en haar familie. Ze zijn heel aardig en gast vrij. We gingen naar Philadelphia om naar de 4th of july Jam te zien. Er waren verschillende artiesten o.a. Ed Sheeran, Jennifer Hudson, the roots en Nikki Minaj. Het was heel gaaf en zo bizar, toen Nikki Minaj van het podium ging rende de mensen gewoon weg het was zo raar. We hielden elkaar allemaal vast zodat we niemand kwijt raakte. Het mooie was dat ze daarna nog een keer op het podium kwam en wij stonden dichterbij net op tijd voor Ed Sheeran haha.
Het was heel fijn om even er tussen uit te zijn en dat ik mee kon met MD. De afgelopen weken waren namelijk zwaar. Het is leuk werk maar hard werk je bent heel dag bezig met de kinderen en je hebt 2 uur pauze. Elke week heb je ook een avond vrij maar de meeste tijd ben ik dan bezig met school.
De eerste week werkte ik met juniors ze volgde een kook programma dus het was vooral veel cook outs boven kampvuur. Juniors zijn erg goed in schreeuwen (heel irritant) ook was er een meisje die elke dag huilde om dat ze heimwee had. Maar het was ook heel leuk. Ik kijk terug op een zware week waarin ik veel leerde. In het eerste weekend gingen we naar het huis van Solo en Neptune om stoom af te blazen me hulp van alcohol. Het was de eerste keer dat ik een amerikaans huis zag. (ben ook zo'n toerist haha). De volgende dag gingen we weer naar het kamp en hadden we daar een poolparty.
Toen begon de tweede week dit keer had ik brownies. Ze zijn jonger dan de juniors. Ik werkte samen met MD en Taz.
Ze waren allemaal heel schattig en we hadden als programma brownie sleepover. Dus we hadden een activiteit dat we elkaars nagels lakte, films kijken en het maken van smores.
Helaas hadden we deze week ook een wegloper dat was echt niet leuk het was op een woensdag. ( ik haar woensdagen hier elke week is er wel iets vorige week was er een ruzie tussen de juniors. )
Het meisje dat wegloopte deed dingen die niet kunnen op het kamp en ik sprak haar daar op aan daarna liep ze van me weg toen ze heel lang niets zei ik gaf even een ander meisje aandacht en niet veell later daarna zei iemand: Pip alana zegt dat ze gaat weg lopen. Dus ik riep gelijk MD je moet nu komen. We hebben haar langer dan een half uur achterna gerent in 33 graden met storm geluiden beter kan niet.
Ze was uiteindelijk gekalmeerd Bly was bij haar gaan zitten.

Het was dus een uitputtende week met erg warm weer ik was echt toe voor weekend. We hebben het goed gevierd vandaag was lekker chill we gingen naar een outlet en heb daar wat spullen gekocht.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manon

Deze zomer ga in naar Amerika Pennsylvania voor mijn stage. Ik ga twee maanden werken op een zomerkamp en daarna nog twee weken reizen. Ben je nieuwsgierig wat ik allemaal mee ga maken, lees dan gerust mijn blog zo niet ook geen probleem;)

Actief sinds 03 Juni 2014
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 2584

Voorgaande reizen:

09 Juni 2014 - 24 Augustus 2014

Summercamp CCUSA

Landen bezocht: