Summercamp CCUSA - Reisverslagen van Manon Wintjes - WaarBenJij.nu Summercamp CCUSA - Reisverslagen van Manon Wintjes - WaarBenJij.nu
Summercamp CCUSA

Tweede pinksterdag is het dan zover en vertrek ik naar New York. Daar verblijf ik dan een nacht en de volgende dag ga ik naar het kamp dan begint het avontuur pas echt. Heb er zin in!!

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2014

baseball & New York

06 Juli 2014

camp life

20 Juni 2014

week 2

12 Juni 2014

eerste paar dagen
Manon

Deze zomer ga in naar Amerika Pennsylvania voor mijn stage. Ik ga twee maanden werken op een zomerkamp en daarna nog twee weken reizen. Ben je nieuwsgierig wat ik allemaal mee ga maken, lees dan gerust mijn blog zo niet ook geen probleem;)

Actief sinds 03 Juni 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2581

Voorgaande reizen:

09 Juni 2014 - 24 Augustus 2014

Summercamp CCUSA

Landen bezocht: