eerste paar dagen - Reisverslag uit Pennsylvania Camp (historical), Verenigde Staten van Manon Wintjes - WaarBenJij.nu eerste paar dagen - Reisverslag uit Pennsylvania Camp (historical), Verenigde Staten van Manon Wintjes - WaarBenJij.nu

eerste paar dagen

Door: Manon Wintjes

Blijf op de hoogte en volg Manon

12 Juni 2014 | Verenigde Staten, Pennsylvania Camp (historical)

Maandag ochtend vertrok ik dan het grote avontuur te gemoed. Had afscheid genomen van iedereen en had stephanie gevonden het ander Nederlandse meisje die bij mij op kamp zat.
We vlogen via Polen daar moest ik 5 uur wachten richting Amerika vloog ik alleen. Maar gelukkig was er nog een ander meisje genaamd Joshe die 4 uur moest wachten.
In het begin was het allemaal heel spannend vooral het alleen vliegen en dergelijke. Gelukkig zat er een aardige Amerikaanse jongen naast me die me hielp met de koffers en een taxi.
Toen kwam ik aan in de hostel en was kapot.
De volgende dag kwam ik erachter dat Kim ook bij ons op de kamer sliep toen ik gisteren aan kwam sliep iedereen namelijk al. (het was best laat) Kim ging ook naar hetzelfde kamp en kwam van Engeland.
We hadden een taxi gebeld voor 11 uur en in de ochtend waren we vrij. Ik wou naar Central park en was 3 straten verder. Ik ging samen met Hayley en Stephanie.
Nooit gedacht dat central park zo groot was. Na een paar uur hebben rondgedwaald gingen en kleine tour doen we hadden niet heel veel tijd maar we zagen nu wel meer de dingen die we ook wilden zien. Was erg gaaf.
Toen namen we de taxi en zouden we opgehaald worden met de andere internationle staf op een vliegveld. Het waren allemaal Engese en Schotse erg grappig hoe Schotse mensen praten haha. Het zijn allemaal aardige mensen iedereen zit ook in het zelfde schuitje dat scheeld.

Toen kwamen aan op kamp de tenten waren zo anders dat ik had verwacht ze waren veel luxer. Ik dacht we moeten op de grond slapen maar dat was absoluut niet het geval. Toen ik er eenmaal in sliep was het wel wennen.
De volgende dag leerde we de terug komers kennen die al vaker op kamp waren geweest. Het was in het begin even raar maar nu is het allemaal goed gemengt.
We kregen allemaal liedje aangeleerd echt heel grappig de meeste liedjes eindigen met dood. Moet je nagaan dat het voor girlscout camp is hahah.
Vandaag volgen we een programma zoals het er straks ook uit gaat zien als de meiden van kamp komen. We begonnen met wat liedjes en daarna gingen we ontbijten, toen kregen een rondleiding en gingen we knutselen. Iedereen moet een kamp naam verzinnen de mijne is pip afkorting van pippi langkous:P
Bij het knutselen moest je een button maken en een klein portomoneetje schideren. Daarna gingen we sportactiviteiten doen was erg grappig. Daarna gingen we lunchen en nu heb ik even vrije tijd. Het is nog de vraag of we zo een zwemtest hebben of niet aangezien het stormachtig weer is. Okee dit was het voor nu.

Hoop dat je plezier hebt gehad met het lezen.

Liefs
xx

  • 12 Juni 2014 - 23:42

    Marina:

    Hoi Manon mooi reisverslag, je hebt in die paar dagen tijd al veel beleeft een uitdaging . Heel veel succes. Gr Tante Marina. Xxx

  • 13 Juni 2014 - 20:37

    Margot:

    Ha Manon,
    Wat fijn om te horen dat de reis goed is gegaan en dat je het naar je zin hebt!
    Heel veel plezier nog!
    Groetjes,Margot

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manon

Deze zomer ga in naar Amerika Pennsylvania voor mijn stage. Ik ga twee maanden werken op een zomerkamp en daarna nog twee weken reizen. Ben je nieuwsgierig wat ik allemaal mee ga maken, lees dan gerust mijn blog zo niet ook geen probleem;)

Actief sinds 03 Juni 2014
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 2564

Voorgaande reizen:

09 Juni 2014 - 24 Augustus 2014

Summercamp CCUSA

Landen bezocht: