week 2 - Reisverslag uit Pennsylvania Camp (historical), Verenigde Staten van Manon Wintjes - WaarBenJij.nu week 2 - Reisverslag uit Pennsylvania Camp (historical), Verenigde Staten van Manon Wintjes - WaarBenJij.nu

week 2

Door: Manon Wintjes

Blijf op de hoogte en volg Manon

20 Juni 2014 | Verenigde Staten, Pennsylvania Camp (historical)

Nou de tweede week zit er weer bijna op. De kinderen komen aanstaande zondag dus ik heb alleen nog maar trainingsweek gehad. Ik weet nu hoe ik een kamp vuur kan maken. Ben er nog niet heel goed in maar het ging steeds beter. Ook hebben we een cookout gehad dat betekent dat we zelf het eten gingen maken boven het kampvuur. Het was behoorlijk heet en vervelend voor je ogen maar wel gaaf om te doen. Volgende week zit ik ook in het programma chef kok dus ik ga veel cook outs doen met de kinderen heb er erg veel zin in. Eer gisteren nacht was er een grote storm we sliepen in de tenten maar moest verhuizen naar de cabin. Fijn door een grote storm lopen in de regen op een openveld. Maar we hebben het gelukkig allemaal gered. Gistren waren we weer naar Walmart geweest om ontbijt te halen voor de volgende dag.
Vandaag was onze eerste vrije dag gisteren gingen bijna alle amerikanen naar huis dus bleven de Internationals over. We gingen met 8 mensen midgetgolfen het was zo leuk. De banen zagen er zo gaaf uit. Het was mooi weer dus daarna gingen we daar een ijsje halen. Nou ja ijsje het was een small maar ik kreeg hem niet op was veelste groot voor mij hahah. Er was daar ook een basebal kooi waar je een balletje kon slaan was er niet bepaald goed in haha:P
Toen gingen we weer terug naar het kamp tenminste dat was de bedoeling we kwamen erachter dat we een platte band hadden. We waren een hele tijd bezig om de extra band te vinden toen we hem uiteindelijk vonden kwam er een man naar ons toe genaamd Kenny hij wisselde onze band. Ik denk dat het ons ook wel was gelukt maar dat zou veel langer duren.
Vanavond gaan we uiteten met de groep en morgen richting het strand en dan begint het kamp pas echt. Heb er zin in!!

Liefs Manon

  • 21 Juni 2014 - 20:21

    Margot:

    Nou dat klinkt weer erg goed allemaal Manon!
    Geniet nog van je vrije weekend en veel succes volgede week!
    Groetjes, Margot

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manon

Deze zomer ga in naar Amerika Pennsylvania voor mijn stage. Ik ga twee maanden werken op een zomerkamp en daarna nog twee weken reizen. Ben je nieuwsgierig wat ik allemaal mee ga maken, lees dan gerust mijn blog zo niet ook geen probleem;)

Actief sinds 03 Juni 2014
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 2568

Voorgaande reizen:

09 Juni 2014 - 24 Augustus 2014

Summercamp CCUSA

Landen bezocht: